שנה שהיתה...

שכבה ז' מסיימת שנה

אירוע סיום שכבה ז' תשפ"ד

מאת: רונה שי ז'4

כאשר הבנו כי מדובר בטקס המסכם את שנתינו הראשונה בכפר הירוק, הגענו בראש לא כל כך פתוח, מכיוון שכבר היינו בהרבה טקסי סיום.
הייתה לנו הרגשה שזה הולך להיות כמו בעבר. מגיעים, שומעים נאומים והולכים.
הטקס היה מרגש, הוא היה קרוב לליבינו.
הילדים היו גם כן חלק מנואמי הנאומים, הם ניסו להביע את השמחה הרבה  השנה. התלמידים סיפרו על החששות, השמחות, הכיף והרע. בעיקר ניסו להעביר את התחושות אותם חשו השנה.

לאחר מכן היו פעילויות מרגשות, אחת מהן הייתה לכתוב משפט שעובר במשפחה. שמחנו לגלות סיפורים מצחיקים וחשובים של המשפחות, מה מייצג אותם ומה גישתם לחיים!? גילינו משפטים נהדרים חלקם אפילו אימצנו לחיים האישיים.
כל משפחה הבינה כי היא מיוחדת בדרכה.

על מנת להעביר את הארועים המיוחדים אשר עברנו השנה, כל ילד התבקש לכתוב את הרגע הכי מרגש שהוא חווה השנה, כל אחד הקריא את הרגע המיוחד שלו לפני ההורים, ההורים התרגשו מאוד והצליחו לחוות קצת ממה שאנחנו חווינו לאורך כל השנה.

הנגנים המקסימים ניגנו שירים שמחים, עצובים, מצחיקים והכי חשוב מתאימים לאותם הסיפורים והרגעים המרגשים.

ולסיכום כולם, המשפחות והמארגנים נפעמו והתרגשו מהשנה המופלאה שעברו.

וכמובן מסיימים עם המנון הכפר. לחצו להפעלה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אתכם...

הזמנה לערב שירי נעמי שמר

20 שנה ללכתה חברי קהילת הכפר הירוק, הנכם מוזמנים לערב מרגש מלא בשירים שכולנו אוהבים ומכירים. 9.10.24 בשעה 20:00 באמפי הגדול בכפר הירוק. מומלץ להצטייד

קרא עוד »

ראיון עם דפנה מנור

בהצלחה ראיון עם דפנה מנור מנהלת תיכון הכפר הירוק ספטמבר 2024 –מאת: וארי בזבלוק י"א 13 כשהגעתי למשרדה של דפנה, סיפרתי לה שאני מעריכה את

קרא עוד »

תחל שנה וברכותיה

שנה חדשה תשפ"ה טקס פתיחת השנה התקיים לתלמידי החטיבה. בצהוב ולבן בדקת דומייה בתקווה ותפילה לימים טובים לשנה טובה. היום הראשון ללימודים מאת: גילי ונועה

קרא עוד »

היא בהחלט משלנו

בינלאומית סגנית אלופת עולם באקרובטיקה לנוער, ליה רפלד תלמידת כיתה ז'8 מהכפר הירוק זכתה במקום השני במדליית כסף, באליפות העולם באקרובטיקה. בהצלחה ליה בדרכך המופלאה.

קרא עוד »