שני אלה- תיאטרון אורנה פורת

הצגה

הצגה – שני אלה

הצגה – שני אלה 

בתאריך ה,12.1- שכבת י' צפתה בהצגה 'שני אלה', בהפקה של תיאטרון אורנה פורת. ההצגה עסקה בנושא שנוגע לכולנו, בני הנוער, נושא שנוגע בנו ביומיום. ההצגה עסקה בשני בני נוער שמתמודדים עם קשיים ואתגרים בתוך מערכת החינוך ובבית הספר. 

ההצגה עוסקת במפגש של שני בני עשרה, דריה ויותם. יותם הוא תלמיד מחונן שמצטיין בלימודים וחווה קשיים חברתיים והתבודדות ובדריה, דריה היא נערה עם בעיות קשב וריכוז, שמתקשה בלימודים. יותם שואף מאוד להתקבל לעתודה בצבא, אך מתברר ליותם שאם לא ידריך ויעזור לדריה לעבור את המבחן באזרחות בהצלחה, הוא לא יתקבל לעתודה. אמו של יותם שולטת בחייו , היא לוחצת עליו להצליח בלימודים, לקבל ציונים גבוהים ולהתקבל לעתודה. 

תחילה, עקב הניגוד בין השניים, השניים לא מצליחים להתחבר,אך בהמשך נרקמת ביניהם חברות מופלאה, השניים מתחברים ומגלים פרטים חשובים אחד על השני, הם פותחים את ליבם ומספרים על הקשיים שלהם ועל עולמם המלא והעשיר. 

המפגש למעשה מביא לכך ששני בני הנוער,עוברים שינוי, הם לומדים על עצמם וסוף סוף לומדים לקבל את מי שהם, עם כל הפגמים. 

ההצגה כללה מוזיקה, שירה, מה שהגביר את ההנאה ואת החוויה של הצפייה בהצגה. ההצגה העלתה וענתה על שאלות רבות, כגון, 'מה היא הצלחה?', 'כיצד מתמודדים עם הקשים והלחצים במערכת החינוך?' ועוד. במהלך ההצגה צחקנו, נהננו ואף למדנו, למדנו ערכים ושיעורים חשובים לחיים, שיעורים שיעזרו לנו ויחזקו אותנו בהיותנו תלמידי תיכון במערכת החינוך.

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אתכם...

הזמנה לערב שירי נעמי שמר

20 שנה ללכתה חברי קהילת הכפר הירוק, הנכם מוזמנים לערב מרגש מלא בשירים שכולנו אוהבים ומכירים. 9.10.24 בשעה 20:00 באמפי הגדול בכפר הירוק. מומלץ להצטייד

קרא עוד »

ראיון עם דפנה מנור

בהצלחה ראיון עם דפנה מנור מנהלת תיכון הכפר הירוק ספטמבר 2024 –מאת: וארי בזבלוק י"א 13 כשהגעתי למשרדה של דפנה, סיפרתי לה שאני מעריכה את

קרא עוד »

תחל שנה וברכותיה

שנה חדשה תשפ"ה טקס פתיחת השנה התקיים לתלמידי החטיבה. בצהוב ולבן בדקת דומייה בתקווה ותפילה לימים טובים לשנה טובה. היום הראשון ללימודים מאת: גילי ונועה

קרא עוד »

היא בהחלט משלנו

בינלאומית סגנית אלופת עולם באקרובטיקה לנוער, ליה רפלד תלמידת כיתה ז'8 מהכפר הירוק זכתה במקום השני במדליית כסף, באליפות העולם באקרובטיקה. בהצלחה ליה בדרכך המופלאה.

קרא עוד »