סיור ממלכתי

החיים בבית הנשיא

מאת: צחי רולניק מחנך כיתה ז' 5

לפני זמן קצר כיתתי (ז'5) יצאו לביקור בירושלים – בבית הנסן  ובבית הנשיא. אשמח לספר לכם קצת ממה שהיה בזמן שהותנו.

הגענו תחילה לבית הנסן ועשינו פעילות נחמדה שלימדה אותנו על המקום, לאחר מכן נסענו משם לבית הנשיא.

בבית הנשיא היה מאוד מיוחד ומרגש – בהתחלה פגשנו את אשת הנשיא – היא סיפרה לנו על החיים בבית הנשיא ועל איך הדברים עובדים שם, זה היה באמת מאוד מעניין לשמוע. מההתלהבות וההתרגשות שהתחילה שם, המשכנו את הסיור. בהמשך ראינו עוד דברים מרשימים, כמו למשל העצים שנשיאים ממדינות אחרות שתלו עם הנשיא שכיהן באותה תקופה, הצמחייה הפורחת היפה שיש בהרבה איזורים שם, בית הנשיא עצמו – שהיה יפה בצורה מרשימה מאוד, וגם את הפיסולים של כל ראש של נשיא מתחילת הקמת ישראל, עד עכשיו.

הביקור עצמו היה מאוד מלהיב – זה לא משהו שרואים בכל יום, כולם היו מאוד נרגשים ושמחו שיש לנו כזה יום כיפי. לדעתי הביקור היה מאוד מעניין ומרשים, לראות את בית הנשיא, אולם האירועים, היופי שבבית הנשיא עצמו, מקום שבו היו גדולי הנשיאים מרחבי העולם, וכמובן השהות הייתה מאוד נעימה.

לדעתי הנסיעה והביקור בבית הנשיא ובבית הנסן עשתה משהו טוב, חוץ מכל הכיף שהיה, זה היה לנו גם רגע הפסקה מהלימודים, הזדמנות ללמידה אחרת ומגוונת, שילוב בין חוויה כיפית ומעשירה וכמובן תרם לגיבוש של הכיתה.

אם צריך לסכם כזה יום כיפי, אז באמת בשבילי היה כיף מאוד מאוד ואני בטוחה שכולנו נשארנו עם חוויות טובות שנזכור לעוד הרבה זמן.

2 תגובות

1. לשמחתי הצטרפתי לביקור עצמו, חזרתי מלאת גאווה כמובן מבית הנשיא, קבלת הפנים והשיחה האישית שהעניקה רעית הנשיא מיכל הרצוג לכיתה כולה
    אך בעיקר מהשאלות האינטליגנטיות והאנושיות אותן שאלו תלמידי הכיתה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אתכם...

הזמנה לערב שירי נעמי שמר

20 שנה ללכתה חברי קהילת הכפר הירוק, הנכם מוזמנים לערב מרגש מלא בשירים שכולנו אוהבים ומכירים. 9.10.24 בשעה 20:00 באמפי הגדול בכפר הירוק. מומלץ להצטייד

קרא עוד »

ראיון עם דפנה מנור

בהצלחה ראיון עם דפנה מנור מנהלת תיכון הכפר הירוק ספטמבר 2024 –מאת: וארי בזבלוק י"א 13 כשהגעתי למשרדה של דפנה, סיפרתי לה שאני מעריכה את

תחל שנה וברכותיה

שנה חדשה תשפ"ה טקס פתיחת השנה התקיים לתלמידי החטיבה. בצהוב ולבן בדקת דומייה בתקווה ותפילה לימים טובים לשנה טובה. היום הראשון ללימודים מאת: גילי ונועה

קרא עוד »

היא בהחלט משלנו

בינלאומית סגנית אלופת עולם באקרובטיקה לנוער, ליה רפלד תלמידת כיתה ז'8 מהכפר הירוק זכתה במקום השני במדליית כסף, באליפות העולם באקרובטיקה. בהצלחה ליה בדרכך המופלאה.